Stichting Nederlands - Meer Engels is minder Nederlands

In Nederland voltrekt zich stilletjes een taalrevolutie als voertaal wordt het Nederlands steeds vaker vervangen door het Engels, zowel op de universiteit als elders in de samenleving. Hierdoor kun je op steeds minder plekken met het Nederlands uit de voeten en dat is verkeerd.

OVERVIEW

The web page stichtingnederlands.nl presently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have inspected zero pages inside the web page stichtingnederlands.nl and found fifty-three websites linking to stichtingnederlands.nl.

STICHTINGNEDERLANDS.NL TRAFFIC

The web page stichtingnederlands.nl is seeing fluctuating levels of traffic through the year.
Traffic for stichtingnederlands.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingnederlands.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingnederlands.nl

Arno Schrauwers, zuvwetenschapsjournalist

Wetenschap als vermaak en ter lering. Wetenschap is alom en wetenschap kan leuk zijn, maar wetenschap is voor de meesten ook een zwart gat. Wat weten wij over wat al die wetenschappers uitspoken? Wat er in die ivoren torens wordt bekokstoofd, komt vroeg of laat op ons bord terecht. Dat is soms leuk en opwindend, soms minder leuk en soms zelfs kwalijk. Je kunt je kop in het zand steken of roepen ik zie wel! Je kunt me melen.

Elegast Nederlandse taal, cultuur en letterkunde

Nederlandse taal, cultuur en letterkunde. Pierre, je hebt nog een vijf gehaald voor Nederlands! Deze zin hoort Pierre heel vaak op het moment. Zijn moeder heeft hem verplicht om het vak Nederlands te kiezen in plaats van het super leuke vak Engels! Het antwoord is misschien te vinden bij de methodes van leraren Nederlands. Als studente hebben wij de kans gehad om veel leerkrachten te observeren tijdens hun l.

Taaldacht Mijmeringen over de aard en wortels van onze taal

Mijmeringen over de aard en wortels van onze taal. Klik om op LinkedIn te delen.

Taalschrift.org Tijdschrift over taal en taalbeleid

Ldquo;Het enige boek dat ze nog lezen is Facebook. Maar misschien doet Facebook jongeren wel weer boeken lezen? In een vernieuwend project bewijzen studenten hoe nieuwe media het leesplezier van jongeren kunnen versterken. De papierlezer is ten dode opgeschreven, dankzij papier. De papierlezer is ten dode opgeschreven, dankzij papier. Wat heeft het Internet van ons gemaakt? Met een volgep.

WHAT DOES STICHTINGNEDERLANDS.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingnederlands.nl Mobile Screenshot of stichtingnederlands.nl Tablet Screenshot of stichtingnederlands.nl

STICHTINGNEDERLANDS.NL SERVER

Our parsers caught that a single root page on stichtingnederlands.nl took four hundred and fifty-three milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
185.27.142.162

We found that this domain is utilizing the Apache/2 os.

Stichting Nederlands - Meer Engels is minder Nederlands

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Jammer, maar je webverkenner ondersteunt de functie IFRAME niet." We saw that the web page also stated " Daardoor is deze webstek niet volledig te bekijken." It also said " Probeer een nieuwere webverkenner te bemachtigen." The header had verengelsing as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by anglowaan, diglossie, and engels which isn't as urgent as verengelsing. The other words stichtingnederlands.nl uses is nederlands.

SEEK SIMILAR WEB PAGES

Stichting No Guts No Glory Stichting No Guts No Glory

Track van Tiger Pilots voor NGNG van niks naar 1 in de iTunes top 10. Stichting No Guts No Glory lanceert videoclip. Hoofdrolspeler clip Sander aan het woord. Wat kun je van ons verwachten? No Guts No Glory merchandise! Stichting No Guts No Glory.

Stichting Nieuwe Helden

Stichting Nieuwe Helden is een beweging van Creators en Helden die kunstprojecten en. Voor de publieke ruimte ontwikkelt om. We verbinden een poule van meer dan 100 creatieve professionals. Met een grote groep professionals uit andere sectoren, vrijwilligers en betrokkenen. 8230;met de financiele steun van de Vrienden van Nieuwe Helden. 8230;en in nauwe samenwerking met bedrijven en organisaties uit allerlei sectoren, om onze projecten mogelijk te maken.

Stichting NiKo

Wat onze Zorgvrager over ons zegt. Welkom op de website van Stichting NiKo! Aangenaam kennis te maken! Als je nieuw ergens komt wonen, is het goed gebruik om je even voor te stellen aan je naaste buren. Nu kent u De Nieuwpoort en De Kooimeer waarschijnlijk wel, maar heeft u ook al kennisgemaakt met NiKo? Mogen we even bij u binnenvallen om ons voor te stellen? NiKo is een samenwerking van De Ni. Wat verwacht u van ons? .

Kerstkaart Bedrukken

De uitspraak is op 25 september. Kleding en Textiel bedrukken AmsterdamShirts-bedrukken. 88gamer88-nl verfpoeder heb create flyer online free printable ik gehaald bij de hobby winkel waar kerstkaart drukken heb jij precies om gevraagd? Om organische poeder verf of poeder create flyer indesign verf? Deze bedrukte etiketten kunnen w.